Bebeğim 6 aylık ve bu ay içerisinde 3 defa çok kötü grip oldu gripten öncede en çok sevdiği mamayı içmemeye başladı şimdi ise ne ek gıda ne de mama içiyor midesini bulandırıp ağzını bile açmıyor sadece anne sütü istiyor ama ona yetmiyor bebeğim aç ne yapmalıyım ?yardım edin