Nihal42 Yusufeda ben gittim çenem için. Çok canım yandı. Sonra başka bir yere lazer e gittim ve bitti tamamen. Ama ilk iğneli yaptırdığım için mi bu kadar işe yaradı lazer bilemiyorum. 3 seans ta bitti. Not: İğneli çok acıyor bacım öldüm öldüm dirildim
aysbln evet yüzüm için gitmiştim 4 sene önce ve çok işe yaradı yaklaşık 6 7 kere gitmemde byük ölçüde kıllar bitti.
Ayazinannesiseyda aysbln ben de normal lazere gidiyordum bıyık için ama sadece azaldı üç dört yıl oldu bitmedi hala var yani iğneli düşünüyorum ben de ortalama kaç dk suruyor dakikası beş TL imiş sordum da
Yusufeda Nihal42 ben buz lazere gittim faydasini gormedim onun için igneliye gitmek istiyorum canim öle acımadan sesim çıkmaz acı eşigim yuksek
aysbln Yusufeda evet yani ams öyle yara değil ufak ufak kırmızılıklar olmuşyu yani her yapılışta olıyor kabarms vs biksç güne geçiyor ama bence değer kesin çözüm çünkü.
amansallagitsin Yusufeda tabi ki igneli lazer diger lazerlere gore cok is goruyor can yakici ama deger annemin 7seansi yok dencek kadar az bi kac seaanse biter