Naslipek hiç kilo sorunum olmadı 48 kiloyla hamile kaldım 67 ile bitirdim doğum yaptıktan sonra hafif göbeğim oldu bu arada sezeryan oldum doğumdan iki hafta sonra göbeğim de gitti tartıldım 50 kiloydum şuan kızım 7 ay 26 günlük hâlâ aynı kilodayım 😊 hatta kilo almaya çalışıyorum alamıyorum etraftan kilo al diyenler bile var beni görenler çok şaşırıyor ilk çocuktan mi bilmiyorum ama kilom kalmadı