2erkekannesii Her an elinde bezle gezmek gerekiyor 😁 Başka türlü her daim temiz olamıyor evim. Sizin pratik fikirleriniz var mı. Dolap içleri bile sürekli toz oluyor. Sürekli elin üstünde olacak her eşyanın. Ben başka çözüm bulamadım.
UcuBulunamayanBant 2erkekannesii bu kadar takip kendini yipratmamak gerekir ya her daim elimizde bezle gezemeyiz o zaman bizim hayatımız kendi özel yaşamimiz n’olacak boşver her daim bezle gezecegine kendine çocuğuna vakit ayır. Dünyaya temizlik yapmaya mı geldik amaaan 😄
Meleknurunannesi Her daim temiz kalan bir ev için çocuk yapmamak lazımdı. Artık çok geç bırak dağınık kalsın biz haftada bir eşimle girişiyorız olduğu kadar
Cgdmltr93 2erkekannesii evim her daim temizdir. Ama dediğiniz gibi elimde sürekli bez var. Akşama kadar 2 dk oturmuyorum. Ben biraz titizim ama hiç iyi bişey değil insan çok yıpranıyor
2erkekannesii Cgdmltr93 ben dönem dönem özellikle izinde olduğum zamanlarda evin heryeri gözüme batıyor, aynı senin gibi kendimi yıpratıyorum. Ama temizlik huzur veriyor bir taraftan da.
mavi_2020 Normal de günde 2 kere ev süpürür her gün siler toz alırdım 3 gündür kovidim battı balık yan gider diyorum 😬