Kizlar 24 günlük bebeğim. Son bir kaç gündür fark ettim ki bütün tıkanıklığı var. Dün otribebe ile SF kullanıp biraz bir şeyler çıkardık.sonra sabah nefes alamaz gibi oldu meme bile ememedi doktora gittik tahlillerde bir sıkıntı yok orada da aspirasyon yapıldı hırıltılı nefes ve tıkanıklık devam ediyor sanki burnunda kalmış gibi .doktora söyledik olabilir, aspirasyon sonrası ödemlenmis olabilir dedi. Bir sorun yokmuş. Ama ben uyku uyuyamaz oldum. Garibim perişan oldu çünkü. Yaşayan var mı ne yapmalıyım?