MerveZeyneb Merhaba anneler 🥰 Kızımın 4 ay aşısından sonra ateş ve kaka yapma sıklığı arttı mesala günde 2 kez yapıyordu kakasını şimdi 5-6 oldu böyle bişey yaşayan varmı veya normal mi bu durum 😒