Mummy_2 biz de 1.5 aylıkken kalça ultrasonunda aynı durumu yaşadık. İki kalçada 60’ın altındaydı. Kendi doktorumuz çocuk ortepedisine yönlendirdi. Ortopedist 3 ay bu durumun normal olduğunu beklememiz gerektiğini söyledi. İçim hiç rahat değildi çünkü evet zaten kalça düzelecekse kendiliğinden hiçbir şey yapmasanızda düzeliyor ama düzelmeyecek bir kalçaysa maalesef tedavi için süreç uzuyor. 2.5 ay kontrolüne gittiğimizde sağ kalçanın düzeldiğini solun ise düzelmesisiniz öğrendik, doktora olan güvenim kırıldığı için doktor arayışına girdim . Gazi Zorer’e gittik ve hemen pavlik bandaj takıldı. 2 aydır hiç çıkartmadan kullanıyoruz. Bugün kontrolde kalçanın düzeldiğini öğrendik çok şükür ancak gelişimi için bir süre daha takılı kalacak. Bu kadar uzun anlattım çünkü tedaviye ne kadar erken başlanırsa o kadar iyi. Çocuk hareketlendikçe onun için zor oluyor ama dünyanın sonu değil. Çok şükür tedavisi olan bir şey. Allah çocuklarımıza sağlık versin.