Umay12 bizimde oyleydi puset kucuk gelince mecbur suan bir köşede duruyor bebek arabasının içerisine sabit battaniye bıraktım bir yere gider iken oğlumu battaniyeye sarıyorum kapıya arabayı çıkarıyorum taksiciler alıştı bana zaten alıp bagaja koyup ineceğim zaman da açıyorlar bile sagolsunlar eger tek cikar isem zaten ya asi icin çıkıyorum.yada annemlere