Hanımlar merhaba 36+0 olarak dünyaya gelen 11 günlük bir meleğim var.2100 gr doğdu 2020 gr ile hastaneden çıkarttık. 5 gün sonra 13 degerinde sarılık çıktı
.Ben uyandıramadığım için gündüz saatte bir sağıp sütümü veriyorum gecede 2 saatte bir emziriyorum .10 dk dan az memede kalmıyor
.Ama sizce gecede mi saatte bir vermeliyim.?