Humeyra6554 sizi bulamadıkları içinse evet sizin almanız lazım ama bence sizden kaynaklı değildir. Bugün cumartesi yarım gün çalışıyorlardır en fazla. Pazartesi getirirler. Getirmezlerse ararsınız gidip siz alırsınız. Çünkü şöyle izah edeyim, diyelimki sizi evde bulamadıkları için geri getirdiler. O zaman araçtan indiriyorlar, siz alıyorsunuz. Ama yok kendilerinden kaynaklı bir durumdan dolayı getirememişlerse araçtan indirmiyorlar, o vakit gitmeniz anlamsız oluyor. Önden aramanız lazım