Esmahmettt kızlar bebeğimin yüzünden ve çenesinden böyle lekeler çıktı ve kaşınıyor çıkalı 2 ay oldu doktora götürdük krem verdi ama fayda etmedi başına böyle bir durum gelen oldumu ? https://share.icloud.com/photos/07at2Tmk7yEqQ0VNfJCI1ilxw
Gycl Esmahmettt benim bebegimin yanaklari da bu şekilde tahriş veya soğuktan oluyor sanırım kortizonlu krem kullanmaya basladim ama henuz etki goremedim