Merhaba arkadaşlar covid 6. günümüz 3 yaşındaki kızım ilk gün ishaldi başka belirtisi de olmadı zaten sonra 2 gün filan olmadı kesilmişti şimdi 3 gündür yine ishal ne yaptıysam geçmek bilmiyor çocuk tuvaletten çıkamıyor artık doktoruyla sürekli iletişim halindeyiz acile götürmeme gerek var mı bağırsakları filan zarar görmüş olabilir mi dedim ama genel durumları iyiyse sadece takip et dedi acaba virüsü attığı için mi böyle ishal bilmiyorum ben zaten sabah test vereceğim inşaAllah birde 1 yaşında bebeğim var ikisinin de genel durumları iyi büyük kızımdaki ishal harici..😔 Probiyotik takviyesi yapıyorum ama çok üzülüyorum basına gelen böyle uzun süren oldu mu acaba merak ettim? Reflor vs ishal kesicileri kullanmamıza gerek olsaydı doktor söylerdi eminim zaten ama rahatlayamıyorum bir türlü🤦🏻♀️