Merhaba canım anneler
çok mutluyum ve siziinle mutluluğumu paylaşmak istiyorum ❤️
bundan 2 hafta önce ağlamalarımız başlamıştı , geceyi sabah ettik . Gün içindede çok huzursuzduk . Bana ihtaycı çok fazlaydı kızmın yanında ayrılınca hemen ağlıyordu ve içli içli ağlıyordu ve ben dayanamıyordum. 1 bucuk hafta sonra normale dönmüştük artık dişimizi bekliyorduk. Vee bugun tesadüfen gördüm ve hem çok mutlu oldum hemde çok duygulandım. Anne olduğumu gerçekten bugun çok hissettim. ❤️ Benim gibi olan anneler vardır mutlaka 🤗 tarif edemediğim duygular içindeyim bir diş beni ne hallere soktuuu 🤦🏻♀️🥰