Raskolnilov kulak sivisinda kulak agrisi olmaz ama rahatsiz eder.sizde ayrietten orta kulak iltahabi olmasindan kaynakli agri oluyordur.
Kulak tupu varken tek dikkat edilecek sey banyo yaparken kulaklari tipa ile kapatmak iceriye sivi kacmamasi icin.zaten bizim 4 ayda duzelip kulak tupu dustu o dan snrda kapatmaya gerek kalmadi.
Orta kulak iltahabi varkende banyoda su kacmamasina dikkat edin o da enfeksiyonun islak kalip devamli tekrarlamasina neden oluyor.