Neler yapardınız? Hayal kuruyoruz o yüzden bebemsiz aslaaaaaa adım atmam cevaplarını kabul etmiyorum.
ben öğlene kadar yatardım ilk gün sonra saç makyaj süslenir dışarı çıkardım arkadaşlarımla tüm gün gezerdim. Ertesi gün full netflix yapardım. En son gün de kuaför cilt bakımı alışveriş 😂
aslında 3 gün böyle yaşasam depresyondan çıkacam galiba 😂