Ya birde ne dicem benim dikisler filan duseli baya oluyor yani dogum yapali uc ay oluyor farkettim ki vajinain ic kisminda yani bole et parcasi gibi top seklinde sivilce gibi anlatabildim mi bilmiyorun kirmizi birsey var sizlerdede var mi normal mi bu ya doktora gidicem bi turlu gidemedim