Merhabalar, bebeğim 6 ay sadece anne sütü aldı. Doktorumuz patates, kabak, havuç püresi ile başlayıp çorbalarına dönmemi ve çorbalara ek olarak akşam elma, armut, muz tadımlarına başlamamı söyledi. Şu an patatesin 2. Günündeyiz ancak yemiyor hiç sevmedi.
Sizler nasıl başladınız, süreç nasıl devam etti? Neler tattırdınız, ne dozlarda verdiniz?
tecrübelerinizi benimle paylaşır mısınız?