Yigitiannesi_48 Merhaba anneler 2 aylık bebeğim var gündüz uykuları çok kısaldı uzun uzun uyuyamıyor en fazla 1 saat yarim saat ne yapmalıyım sürekli aynı uyanıp duruyor..sizlerde nasıl durumlar??
Kikiriki Yigitiannesi_48 bizimde öyle 3 aylığız yarım saat uyuyor mama yiyor biraz oyalaniyoz sonra yine uykusu geliyor tekrr yarım saat çok zor oluyor şöyle iki saat uyuyup iki saat uyanık kalsa ya 😔
Yigitiannesi_48 Kikiriki aynen öyle hiç bir iş yapamıyorum evde son 3-4 gündür böyle çok zor oluyor gerçekten
Kikiriki Yigitiannesi_48 biz doğduğundan beri öyleyizz yaa hiç şöyle iki saat uyduğunu bilmem doymuyor desem zaten mama yiyo anlamadım gitti
Yigitiannesi_48 Kikiriki ben emziriyorum birde doğymadığı icin mama yiyor 60 veya 90 cc yiyo emzirmeye ek olarak kilosu 10 gün önce falan 5 buçuktu
Kikiriki Yigitiannesi_48 bende emziriyorm ama yani damla olarak gelen bir sütle oyuzden 4 saatte bir emziriyorum 2 2 buçuk saatte bir 90cc veriyorum hep bizimde 2 ay 13 günlükken 6200duk