Yasemin38 Ay bizim buradakiler bir tuhaf ya ilçedeyim aslında ilçemiz öyle küçük bir ilçede değil ama tek özel hastane var 3 doktor vardı doktorumuzun numarası vardı il e gitti hoş oda değişikti bir soru soruyordum sanki tıp okumuşum herşeyi biliyormuşum gibi tepkiler verirdi nasıl bilmezsin modunda araştıran anneyim ama herşeyi de bilemem başıma geldikçe öğreniyorum birde işte bu forumun faydası oluyor bazen başıma gelmeden de bazı başlıklar dikkatimi çeker okur bilfi edinirim ama doktor tuhaftı ama yinede kötünün iyisiydi mesaj atabiliyordum o gitti şimdiki doktor da ilgili ama iletişim numarasını vermiyor daha önceleri vermiş hastalar çok bunaltmış özel hayatında gün içinde anca hastaneyi arayacam da oradan odasına bağlanacam ama işte bazı durumlar acil oluyor pandemi virüs derken herşeye hastaneye koşarsak yandık bebek bu ilk bebek bilmediğimiz şey çok günümüz anneleri ben dahil pimpirikli aman insan yani ne bilim numara verir yine de bende öğretmenim velilerim de bazen beni de bunaltıyorlardı ama yine de acil durumlar için şart o iletişim 😬 sağol canım sorayım doktoruna uzun oldu kusura bakma içimi döktüm 😥🤣