Bu çok kişisel bir konu kararı sizin vermeniz lazım ama özel okulda çalıştım ve gerçekten çok yorucu, bebekle çalışabilirmiydim sanmam, normalde bile çok yoruluyordum, çocuğuma enerjim kalmazdı bir de maaşlar çok düşüktü. O yüzden bu sebepten bile ben 2 sene çalışmamayı tercih ettim, annem benim de bakar ama çok yorulur, o yüzden ben bırakın derim biraz büyüyüne kadar