gmzlgzl bebeğiniz ne kadarlık olduğuna göre değişir 5 aylıktan itibaren doktorumun önerisi ile denediğim ürünler. Kereviz, ıspanak ve pırasayı 6. Ay sonrasına bırakabilirsiniz. Bol lifli olarak kabızlığı da alması için bol zeytinyağlı avokado verebilirsiniz çünkü yağlı bi besin zaten hazmı kolaylaştıracaktır . Brokoli ve karnabahar da aynı şekilde. Önerim önce bi bütün sebzeleri deneyin sonra tatlı yani meyvelere geçin önce meyve denerseniz tatlıdan sonra nötr tatları özellikle sebzeleri yemek istemeyecektir o sebeple sebze tadımları bittikten sonra yemeğin üzerine iki tatlı kaşığı olarak meyve sadece. Bütün sebzeleri karıştırmadan buharda haşlayıp ayrı ayrı bol zeytinyağı ile çatalla ezin güzelce (ilk on gün blender) ve ya mermer havanınız varsa havanda dövün ve sadece ilk olarak o sebzelerin tadına baksın neyi seviyor neyi sevmiyor . Damak tadı gelişimi için doktorlar ilk aylarda yemek şekline geçmeyi önermiyor. Yapın tavada çevrilmesini önermiyor piştikten sonra en son biraz zeytinyağ karıştırıp sonra tadım yemek . Eğer tahıl ürünleri de yedirmeye başladıysanız yulafta lifli gıda olduğu için kabızlığına iyi gelecektir