Anneler bebeğim 1 aylık oldu yani kırkımız çıkıyo yarın şimdi soracağım şey beslenmeyle ilgili.. Kendiniz nasıl besleniyosunuz gaz yapar çocuğa diye çoğu yiyecekten uzak durdum bu zamana kadar nohut fasulye bulgur karnabahar falan yemedim ve hergün ne pişirsem derdine daha çok düştüm😂nelerle besleniyosunuz fikir olsun banada..