Aysedgm Merhaba ben oğlum geceleri çok uyanuyor diye sabır taşıyla sütten kestim ama sonra çok üzüldüm diş de çıkarıyormuş fark etmedim sildim temizledim ama şimdi o almıyor acı gelecek diye geri nasıl verebilirim sizce
Deryadeniz89 Aysedgm kaç yaşında erken mi kestiniz benim bir buçuk yaşında üç yaşına kadar kemseyi düşünmüyorum iştahsız çünkü çok yemek seçiyor süt hiç içmez oni da kesersem sürekli hasta olur diye korkuyorum
Elisaf Aysedgm erken degilse eger 2 yaslarindaysa normaldir kesmen benmkide sanirim son dişleri cikiyor o yuzden sabir tasiyla kestim artik memeyi acmak istemiyor kokusu berbat onundaa off boyle şeylerle kesmeye karsiydim mecbur kalinca oluyor sen sıkıntıya girme
Winnithepooh Aysedgm vallahi aynı durumdan bende kestim ama pişman değilim uyku kalmamıştı hiç en azından şimdi uyudugujuxu biliyoruz ve memede uyurdu şimdi bebek arabasında uyutuyoruz sonra yatağa aliyoux arabayida inş bırakcaz zamanla
Elisaf Sumeyra_00 toz halinde cok pis kokulu bende kizimi gunduz emmesini kestim gece devam kesmeyi beceremedim gece cok huysuz illa memeyi almak istiyor benmki 2 yasinda kesmem gerekiyordu artik ama
Aysedgm Sumeyra_00 ben taş şeklinde aldım sabır taşını ıslatıp gögsüme sürdüm kokusu ve tatı acı oldugu için memeyi bıraktıryor
Aysedgm Elisaf ben de çok bunaldım gece sabaha kadar emzir gündüz sürekli emiyor yemek yese de emiyordu hep bunladım kestim pişmanlığım diş çıkartıyormuş bide vitamin eksikliği var bide ben sütü kestim daha kötü olursa diye 20 aylık olacak
Elisaf Aysedgm evet gunduz uykusu yapiyor karnini guzel doyurursam meme aramadan ayagimda sallayarak uyuyor asiri halsiz gozler kapaniyor uykuya duskun benmki
Elanur Sabır taşı kullanmasaydiniz keşke. Bebeğin bağ kurduğu şeyden bu şekilde ayrılması doğru değil :(
Aysedgm Winnithepooh benm oğlum da memeden başka bir şeyde uyumuyor bugun öğlen uykusu yapmadı yatmıyor oturmuyor bile nasıl uyuturum Bilmiyorum