Kızlar oğlum 4 aylık aşısını oldu 2 gün önce dün de mukuslu ishal olarak kaka yaptı tek sefer yaptı doğduğundan beri bir defa sadece ateş düşürücü calpol vermiştim 4. Ay asisindan sonra felaket ateşi oldu iki kez aralıklarla calpol verdim. O yüzden mi oldu acaba bilemiyorum aşırı huysuz sürekli ağlıyor hic mutlu değil ne yapmam lazım huy değişir dediler nasıl davranmam lazım ilk çocuğum haliyle çok tecrubesizim lütfen yardım edin
i