Duygu77 benimde kızım gece çok sık uyanıyor bir de uyanınca normalde piş pişlerdim veya beşiğini biraz sallardım uyurdu ama şimdi yanıma alıyorum emziriyorum ancak o şekilde uyuyor. Gerçi öyle emmiyordu memeyi ağzına alıyor bir iki çekiyor geri dalıyor. Sabaha kadar kaç kez yanıma alıyorum sonra tekrar beşiğine yatırıyorum hatırlamıyorum, hiç uykumu alamamış şekilde uyanıyorum. Sağ olsun 7 de de uyanıyor