Ayni sorun bizde de var. İlk 2 ay çok güzel kilo aldı 3. Ay durdu sanki sütüm var maşallah, bezini de dolduruyor çiş ile, uykusu da güzel nereye gidiyor bu süt anlamıyorum. Sağiyorum yağlı da sütüm. 2.880 doğduk 3. Ayda 5500 olmuş %25 sınırlarında persentil de dedi hemşire canım sıkıldı. Doktor iyi diyor ama anne yüreği işte