Evet hanımlar doktor tavsiyesi ile ek gıdaya geciş yaptık
Ama sormayı unuttum emzirme ek gıdadan önce mi olmalı sonra mı
Mesela gece boyu emiyor öglen 10 gibi kalkıyor 1 saat bekliyor 1 yemek kasıgına yakın suan havuc sebzesindeyiz onu tattırıyorum ama versem baya yer ben vermiyorum
Ama aksama dogru kafam karısıyo emip mi yese emmeden mi diye yine aynı 1 yemek kasıgı havuc vercem mesela sonra patatese gececk sonra avakado muz diye devam etcez ama kafam karısıyo buyuk oglum mama yediği için mamada önce ek gıda veriyordum cunku mama baya doyururuyodu ek gıda almak istemiyor Du ama emmekle arasında fark varmıs mamanın onu anladım