Kucuktospam 9.5 aylık bebeğim poposunu dikerek uyuyor başına gelen var mı , karnında bir sorun olabilir mi?
Hvnannesi Kucuktospam hahahaahah kızım 11 aylık son bi kaç gecedir o da öyle yatıyo 😁ellemiyorum kendi kendine sonra doğruluyor uyku arası
2prenses1anne Kucuktospam o şekilde uyumak rahat oluyor ondandır bir süre yaparlar ara ara beni iki bebeğim ikiside o şekilde uyumayı çok severler 🥰🥰
elifilyas2208 Kucuktospam canm benm kız dönmeye başlayıp da yüz üstü yatmayı öğrendiğinden beri öle yatıyor ve şimdi 1 yaşına yeni gircek 2 gün sonra hala ara ara bakarım öle yatar😁
Demirac19 Kucuktospam keyifleri nasıl isterse öyle uyuyorlar 😅 bir sorun yoktur canım rahat ol benim oğlumda bazen öyle uyuyor