Nohutannesi Busra2326 5 gun taktım eldiven. O da eşim yüzünden bana kalsa hiç takmazdım. Uzadıkça da kestik. İlk ne zaman kestik hatırlayamıyorum okadar uzun zaman olmuş ki bizim için😇hayırlı olsun bebeğiniz. Benim tavsiyem, çok bile takmışsınız eldiveni çıkarın
Ruveydaa98 Busra2326 1 haftalıkken tırnaklarını kestim.. Kızım yaz ayında doğdu çok aıcak olduğu için eldiveni 1 ay anca taktım. Oğlumda nasıl ilerleriz bilmiyorum
sademinannesi Busra2326 eldivenini artık çıkarabilirsiniz tırnakları da uzamıştır artık kesebilirsiniz eldiven çok durdukça zararları artıyor ben kızım 20 günlükken eldiven falan takmamıştım iyikide öyle yapmışım ilerde hep elleri yumruk olarak tutabiliyorlar
Saziyersin Busra2326 yani 20 25 gunluk idi kestiğimiz eldiven hic taktırmak istemedi oglusum yüzünü cizmeye başlamıştı bende kestim hatta annemlee bahtıl inançlar da 40 gun kesilmez vs demiwto.ama tabiki dinlemedim
Denizgozlum Busra2326 el tırnakları bir haftalık olunca kesilebilir. Ama ayak tırnakları için birkaç ay beklemeniz gerekli. İyice uzasın tırnak batması olmaması için ileride. Çıt çıt tırnak makası kullanımı 6 ay ve sonrası için daha uygun oluyor . Normal makasa benzeyen minik tırnak makasları var onlarla yenidoğan kesimi daha sağlıklı. Eldiven kullanımını bırakmalısınız. Elini kullanmayı öğrenmesi ve bir şeyleri keşfetmesi için bu gerekli. Sadece bir hafta eldiven kullandım o da tırnaklarını kesene kadar beklemek için. YouTube da ki herhangibir doktor ya da hemşireyi dinlerseniz onlarda bir haftalıktan itibaren kesilebileveğini ve nasıl şekilde kesmeniz gerektiğini anlatır
Lulemom Busra2326 bana kalsa hiç takmazdım ben. Eşim takıyordu. 1 hafta falan taktık. Uzadıkça kestim
Belinnaykk Busra2326 40 çıkınca çıkarılır normalde ben öyle biliyorum doktorum da öyle dedi hatta siz de bence bir an önce çıkarın geç bile kalmışsınız bence ama tırnaklarını kestikten sonra bi sorun olmaz yüzünü çizmesini minnak hem ellerini keşfetmesi içinde çıkarmanız daha iyi olur
1ana1bebe Busra2326 ayy biraz fazla olmus sanki artık, bence cikarin kesin zaten cok ince tirnaklari kesin kesfetsin agzina alsin sizinle ten teması yapsin sizi hissetsin 1 2 hafta falan takmistim ben , bence artik kesfetmesi lazim
YorgunAna07 Busra2326 ben ilk 15 gün eldiven taktım ama tırnaklarını eve geldik geleli hep kestim ben
2209 Busra2326 biz 1 aylikti cikardik eldivenleri cok gec.kalmissiniz. cikarin hemencik eldivenleri, ponçik ellerini tanimasi lazim. Uyurken kesin tırnaklarını bence simdi :)
Seyyid_Ali_2021 Busra2326 temmuzda doğum yaptım 1.haftada doktor kontrolü vardı kısa kollu zıbın giydirdim pusetin üstüne de ince bir örtü kapattım emzirme odasına geçtim kalın kalın battaniyeler sarma gibi dolanmış örtüler bebeğin ayağında yünlü çorap eldivenleri öyle ben o an 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ bunalm geçirmiştim 🤦🏻♀️eldiven konusuna gelince tırnaklarını kesin jilet gibi keskin oluyorlar ben sadece hastanede 2gün taktım sonra eve geldiğimde hemen yıkadık ben baya uçtum ama çocukları sıcak hasta ediyor zira soğuğu heryer de buluyoruz ama sıcağı her şarta olamaya biliyor.