Bebeğim doymadigi için bir haftalıkken mamaya başladım Aptamil kullanıyorum 2 saatte bir uyanıp ağlayıp mama ister. Şuan 2 aylık 120 CC veriyorum hala 2 saati geçmiyor. Acaba mama doyurmuyor mu yoksa benmi abartiyorum 🙏 başka mamaya geçmeyi düşünüyorum