Arencik Anneler merhaba oglum 23 aylik olcak normalde gündüzleri 1 2 saat uyur ama 1 haftadır zorla yatırıyorum bugun sabahtan beri hala ayakta saat 4 bırakıyor mu öğlen uykusunu daha erken değil mi bırakmaz diyin lütfen bunu duymaya ihtiyacım var
Feyyyzza Arencik daha erken sanırım ama uyumak istemiyor olabilir ☹️ maalesef uyumak istemiyorsa da yapabilceginiz bisey sanirim cokta yok. Dus aldırsanız öglen uykusundan önce
Ezgi53 Arencik 2 yaş uyku gerilemesi… Uykuları reddediyorlar. Bence hâlâ erken tek uyku yapmaları gerekir. Siz doğru vakitte odaya götürdüğünúze emin olun. Gerekli sakinliği sağlayın. Fazla uyarana maruz kalmasın uyku vaktine yakın. Rutinlerinizi yapın. Gerekirse sıcak bi banyo iyi gelir. Kitap okuyun. Kitap okuyunca çok mayışıyorlar. Ve yatırın.
Arencik Deletedmom8453 ayy evet normalde 1 1 buçuk arası uyur resmen 3 saattir uyutmaya çalışıyorum kafayı yicem duş aldrdm bakalım inşallah uyur
Ezgi53 Arencik bence bu saatte uyutmayın yoksa gece 12 de uyur bir daha. Erkenden yatırın 7 gibi mesela.