MelisT 2ögün yiyor bazen 3 oluyor ama ana ögün şeklinde değil.Sabahları yumurta sarısı lor bebe bisküvisi pekmez peynir altı suyuyla ıslatıyorum veya ıhlamurla.Bazen lorlu yumurtayı pişirip yanına havuç elma sıkıyorum.Öglenleri avakado muz yogurt bazen.Kemik sulu tarhana yapıyorum sebze çorbaları vs bazende güç içinde bişey yemediyse pek akşamları yulaftan muhallebi yapıyorum