Arkadaşlar saçma gelecek belki derdin bu mu diceksiniz ama üzülüyorum artık, bebeğime türlü şaklabanliklar yapıyorum yok beyfendi bana gülmüyor babasına kahkahalar atiyo bana yok, hadi o babası dışardan gelen misafire gülüyor bana gene yok, bütün gün elimden geleni yapıyorum kucağıma alıp dans ediyorum müzik eşliğinde, kitap okuyorum oynuyorum gülmeye gelince başkalarına gülüyor ben nerede eksik yaptım 🤦😟4 aylık bu arada ve erkek bebek, acaba ben lohusalıgi mi atamadım üstümden de buna taktım