ozgeeeo Geçmiş olsun Bende pozitifim 3. Günüm bebeğim 10 aylık bebeğimin iki gün 38,5 ateşi çıktı burun tıkanıklığı yaşadık. Huysuzluk gece uykusu hiç uyumadı. büyük ihtimal bebeğimde covid oldu. Teste götürmedim beni arayan filyasyon ekibi calpol, ılık duş önerdi. Şükür ishal yok. Bugün bebeğim biraz daha iyi ama iştahı gitti maalesef. İnşallah kısa sürede atlatırız şu illet mikrobu, insanın psikolojisi alt üst oluyor