Kızlar bugün sünnet oldu oğlum,ped bardakla rahat ettik.Doktor krem de verdi ama tam anlayamadım anlattığını.Yarın sargı bezini çıkartip süreceksiniz dedi.Bugün krem sürmeyecek miyim ya?Kafam karıştı,sargı bezini nasıl cesaret edip çıkartacağım😖Bana fikir verir misiniz?Nasıl yol izleyeyim???