Uzun bi sure lazere gittim pek sonuc alamadim bıyık zaten asla bitmiyor.gittigim seanslarim biti simdi baska yere sadece biyik icin gidiyorum ama bitmiyor surekli cikiyor artik sıkıldım gitmekten ve bosa para vermekten acaba tekrar eski usulemi dönsem ip agda.bu seferde onca gittigim seansa yazik olucak ama bitcegide yok benim gibi sorun yasiyan varmi