Sat_123 Alkın hanım var canım, ona götürdün mü ? Kendi muayenehanesi var ücret biraz pahalı ama aklında olsun, çok güzel ilgileniyor. Bende uzmanlara gittim hiç memnun kalmadım. Atakentte de bir doktor varmış çok iyi diyorlar erkek, götürmedim ama aklında olsun