BabyYoda Ben bunu doktoruma sordum. Gayet normal böyle kısa uykular, büyüdükçe, etrafa ilgisi arttıkça daha da azalır sorun yok dedi. Kızım 3 aylık. Uyandığında huzursuz olmadığı ve keyfi yerinde olduğu için bu kısa şekerlemeler ona yetiyor diye düşünüyorum ben de