Ayca77 ay bebekle ugraşıyorum haftada bir yaşmışım ben iki güne bir yapıyorum hiç zararınyok 1-2 kaşık piiencı Haşlıyoeum bebek maması kıvamında suyuyla beraber pirinçleri de süzgeçte eziyorum üstüne de bir kaşık pirinç haşladıysam 5 kaşık süt koyuyorum buz küplerine koyup donduruyorum