Kızım daha 2 aylık dün geceden belli uykusundan agliyarak kalkıyor ama çok kötü bir ağlama bağıra bağıra kucağıma alıyorum sakinleştirmeye çalışıyorum nafile kendi ne zaman susarsa o zaman susuyor gözleri kızardı artık ağlamaktan neden acaba böyle bir olayla karşılaşan oldu mu bir yeri mı açıyor acaba hiç bilmiyorum çok üzülüyorum bu durumuna 😔