Zeynep_annesi12 Hamilelik belirtileriniz aynimiydi acaba benim bi kizim var 15haftalik hamileyim tüm belirtilerim ayni acaba cinsiyete aynimi diye düşündüm basta sağlıklı olsun tabi bu severde bir oglum olsun isterim Rabim nasip etsin inşallah
cicekbahcem Zeynep_annesi12 Vallahi annem dört çocuk doğurmuş bir büyük abimle benim belirtilerim birebir aynıymış ,o işler belli olmaz hiç Allah gönlünüze göre versin 🌸🥰
Sedasmsk Zeynep_annesi12 eltimin bi kızı bi oğlu var ikisinde de aynı belirtileri yaşamış Rabbım hakkinizda hayırlısını versin 🤲🏻
Zeynep_annesi12 cicekbahcem inşaallah cnm Allah razı oslun bazıları kiz erkek belirtileri farkli olur derde
Balarisi_melisEla Zeynep_annesi12 oğlumda cooook.güzel bi hamilelik geçirmiştim hiç biseyden midem bulanmazdi çok yemek yerdim ama KIZIM da 4 ay kustum ilac kullanıyordum kusmamak için çok farklilardi
Mom54554 Balarisi_melisEla bende tam tersi 😅oğlumda 4 ay yemek yiyemedim kustum serumla yattım kalktım 😅
Pamuk22 Zeynep_annesi12 iki oğlum war bide kızım oldu dört buçuk aylık şu an çok zor geçti bnim için kız olduğundan mı neydi
Gokgukemey58 Zeynep_annesi12 oğlumda cok tatlı yerdim ve sevinirdim kızım olcak diye ama oğlum oldu kızımda da tatlıdan tiksiniyordum aşırı tatlı seven ben hiç yemezdim. Oglum da bacaklarım cok agrırdı kızımda da kasıklarım. Ama gercekten ikinci dogum cok cok kolay olmustu ilkine gore saglıcakla alın kucağınıza
Biskrem Zeynep_annesi12 kizim da var oglum da. Hamilelikleri cok farkliydi oglumjn hamileligi cok rahatti,ne şiştim ne midem bulandi,kizlarimda da serum ile beslendim adeta
2209 Zeynep_annesi12 daha karniniz büyümemistir belki ama. Kizlarda gobek yaygin, erkeklerde sivri oluyor derler. Hakikatende benim 2.erkektw sivriydi, her gören erkekmi derdi :)
Balarisi_melisEla Mom54554 benim kiz bana karnimdayken de çektirdi çok fenaydı doğdu yine çektiriyo🤣🤣🤣