Sedaekrem Bebegımın bezinde pembemsı kırımızımsı ufak Bı leke gordum çüş kısmında bçbasına gelen var mı
Sedaekrem Limonlusu biberon reddi yasıyor yarısını ıcıyor illa bırakıyor ben de kasıkla devam ediyorum ıcıyor ama ıstenmedıgınde de cıkartıyır