15 günlük bebeğim var . Başlarda tutamadığı için biberonla verdim .sarılık olduğu için sık sık emzirme gerekiyordu. Simdi sarılık riskimiz geçti mememi tutmuyor hemen sinifleniyor .silikon göğüs ucu göğüs çıkarıcı hepsini denedim ama nafile .önerisi olan var mı arkadaşlar lütfen fikir verin