Canss3535 8aydan kahvaltı yapmaya başladı. Hiç ben yedirmedim. Kendisine bıraktım hep ne kadar yerse. Bazen muhallebi tarzı şeyleri ben verdim. Şimdi 15aylık öğlen mesela kendisi yer yemeğini kaşıkla. Mercimek çorbası yaptım geçen daha katı olacak şekilde. Kendisi içti. Zaten diğer şeyleri de kendisi yer. Anne olarak tabi beni tatmin etmiyor yediği miktar. Ama hiç zorlamam