Perşembe akşam 6 aylık bebeğimizi sünnet ettirdik.dün gece ateşi çıktı 39 oldu.ateş düşürücü fayda etmedi hastanedeki serum ile ancak 37 ye düşürdüler 3 saat sonra tekrar yükseldi ve yine serum takıldı.eve yeni geldik ve 37 de ateşi.yine çıkacak diye korkuyorum.benzer durumu yaşayan oldu mu ?olduysa neler yaptınız.çocuk doktoru sünnet yerinde sıkıntı yok dedi ama niye böyle oldu anlamadım