bireylul Allah razı olsun bende yemiyor diye ağlıyorum zar zor döndürmüştüm ek gıdaya üç gündür yıne reddediyor bu durum benı çok üzüyordu emzırınce kaka yaptı annem doyduğu için yaptı dedi o kadar sütüm var mı merak ettım rabbime şükürler olsun doyuyorsa çok mutlu oldum