Dün 2 ay aşılarını yaptık. 3 tane. Bi sol kola. Ve Her iki bacağa. Dün akşam ateşi vardı 37.7 . Dayanamadım carpol verdim iki kere 5 saat arayla. Gece 3 te uyuyabildi 😭 sabah kalktıgında ateşi yoktu ama 1 bucuk saattir yine ateşi cıktı. Ama doktorlar 38 olmayana kdar vermeyin diolar kararsız kaldım. Sadece ateş için de değil cok huzursuz mızmızlanıyor. Süte asla hayır demeyen kızım süt içemiyor aglamaktan😭 var mi bi oneriniz 😿