Yenidoğan bebeğim erken doğduğu için sanırım emme refleksi var ama çok kısa süreli emip yorulduğu için bırakıyordu. Dün 17 sarılık değeri ile fototerapi aldık. Ancak 1 gece boyunca sadece 13 lere düştü. Ayrıca doktorumuz diğer kan değerlerini de baktı ve tsh 12 çıktı. Gebeliğimde sürekli tsh baktırdım ve en yüksek 2,6 gördük. Doktorum ilaç kullanmana gerek yok dedi. Benim aklımı kurcalayan bebeğim benden geçen tsh yüksekliği yüzünden mi sarılık oldu. Yoksa sarılık mı tsh yükselti. Tecrübelerinize ihtiyacım var. Fototerapi sonrası ayrıca tekrar sarılık yükselmesi oluyormuş 😞 doğru mu bu?