Bizde 2 ay 2 günlük olduk gaz sancimiz oldukça vardı mama ile besleniyor doğduğundan beri ilk başta napicam ben derken aşırı ağlıyordu çünkü hamak beşikte buldum çareyi maşallah suanlik uyuyor mu uyuyor gaz sancısını bebesinde yaşayan anneler beni anlar uyusunda nerde uyusun diye bakıyoruz çünkü