Kizlar acil soruyorum.kardeşim 38.haftasında.eşi covid çıktı.varyant. kardeşim dün test yaptı negatifti.ama bugün boğaz baş ,eklem ağrıları var. Görüntülü konustm ağladı biraz canım çok skldi.Aşı da olmamış. Çok korktum.var mi son haftalarında yakalananlar. Naptınız .☹️